Tuesday, August 20, 2013 | By: CahayaMatakuYangMenyaksikan

BUKTI INCH LOSS BY ESP SHAKLEE

Assalamualaikum wbt

Apa khabar semua? Mode raya sudah tentu masih lagi ON kan? Bagaimana dengan iman kita? Semoga sentiasa dalam hidayah Allah sentiasa.

Saya ingin kongsikan testimoni penggunaan ESP daripada seorang pengguna SHAKLEE. Ramai yang sudah akui tentang produk ini. Produk SHAKLEE bukan seperi produk lain yang hanya menjanjikan kesan fizikal, tetapi SHAKLEE merupakan suplemen semulajadi yang memberikan kesan kesihatan yang berpanjangan, dengan izin ALLAH, insyaALLAH.

SO, sesiapa yang berminat di luar sana, boleh hubungi saya di 0134666850. Yang berada di sekitar Puchong, Putrajaya, Seri Kembangan, boleh COD. Jom sama-sama kita baca kisah pengguna ini.
**************************************************************************************

Shaklee merubah impian menjadi kenyataan......

Masalah kegemukan memang menghantui diri saya sejak dari zaman remaja hinggalah kepada umur 30 an ni....Pelbagai ubat-ubatan, murah dan mahal telah saya cuba...termasuk slimming center yang memakan ribuan ringgit....berat memang la turun tapi sekejap jer, bila makan je berat naik balik...sampai saya jadi takut hendak makan....susah hati....tekanan darah tinggi pun melambung2 bila badan naik ni.....tapi sekarang semua tu takde masalah lagi...Shaklee telah menjadi penyelamat kepada saya......Herblax, Alfafa, Omega, Lecithin dan esp membuatkan saya sentiasa tersenyum......sambil slimkan badan kulit pun jadi cantik......ubat darah tinggi pun saya dah tak ambil lagi sejak ambil supplement ni......toxin dalam badan pun dah takde.......walaubagaimanapun saya masih belum berpuas hati dengan berat ni lagi.....insyaAllah, dengan Shaklee saya tak perlu risau lagi......berat 89 tapi saya hilang inci yang sangat banyak.....Alhamdulillah.......

0 comments: