Tuesday, August 20, 2013 | By: CahayaMatakuYangMenyaksikan

BUKTI INCH LOSS BY ESP SHAKLEE

Assalamualaikum wbt

Apa khabar semua? Mode raya sudah tentu masih lagi ON kan? Bagaimana dengan iman kita? Semoga sentiasa dalam hidayah Allah sentiasa.

Saya ingin kongsikan testimoni penggunaan ESP daripada seorang pengguna SHAKLEE. Ramai yang sudah akui tentang produk ini. Produk SHAKLEE bukan seperi produk lain yang hanya menjanjikan kesan fizikal, tetapi SHAKLEE merupakan suplemen semulajadi yang memberikan kesan kesihatan yang berpanjangan, dengan izin ALLAH, insyaALLAH.

SO, sesiapa yang berminat di luar sana, boleh hubungi saya di 0134666850. Yang berada di sekitar Puchong, Putrajaya, Seri Kembangan, boleh COD. Jom sama-sama kita baca kisah pengguna ini.
**************************************************************************************

Shaklee merubah impian menjadi kenyataan......

Masalah kegemukan memang menghantui diri saya sejak dari zaman remaja hinggalah kepada umur 30 an ni....Pelbagai ubat-ubatan, murah dan mahal telah saya cuba...termasuk slimming center yang memakan ribuan ringgit....berat memang la turun tapi sekejap jer, bila makan je berat naik balik...sampai saya jadi takut hendak makan....susah hati....tekanan darah tinggi pun melambung2 bila badan naik ni.....tapi sekarang semua tu takde masalah lagi...Shaklee telah menjadi penyelamat kepada saya......Herblax, Alfafa, Omega, Lecithin dan esp membuatkan saya sentiasa tersenyum......sambil slimkan badan kulit pun jadi cantik......ubat darah tinggi pun saya dah tak ambil lagi sejak ambil supplement ni......toxin dalam badan pun dah takde.......walaubagaimanapun saya masih belum berpuas hati dengan berat ni lagi.....insyaAllah, dengan Shaklee saya tak perlu risau lagi......berat 89 tapi saya hilang inci yang sangat banyak.....Alhamdulillah.......

Friday, August 16, 2013 | By: CahayaMatakuYangMenyaksikan

Set Kurus Murah

Assalamualaikum wbt
Alhamdulillah sempat menjengah ke sini. Masih lagi di kampung suami di Kedah. Juga masih lagi dalam mode raya. Apa khabar kawan2 blogger sekalian? Alhamdulillah Allah bg peluang kepada kita untuk menikmati bulan Ramadhan dan meraikan kemenangan di bulan Syawal.
Bila masuk musim raya, banyak rumah terbuka yang kena attend. Kita dihidangkan dengan pelbagai juadah yang sedap dan lazat.
Jadi, lemak pun berketul-ketul terkumpul dalam badan dan berat badan pula meningkat.
Makanya, apa usaha kita? Saya menawarkan tawaran istimewa anda. Set slimmming Shaklee pada harga yang sangat istimewa. Ramai yang sudah mengakui keberkesanan produk ini. Apalagi, jom cuba!!!

Friday, August 9, 2013 | By: CahayaMatakuYangMenyaksikan

Agen pemecah molekul lemak di hari raya

Assalamualaikum wbt
Musim perayaan menjelang lagi. Pelbagai juadah dihidangkan. Makanya pengambilan lemak jg semakin bertambah. Jadi, Omega Guard Shaklee adalah menjadi pilihan terbaik bagi mereka yang ingin kekal kurus walaupun pengambilan kalori anda terlebih. Pengambilan Omega secara konsisten sebaik sahaja anda mengambil makanan berat dapat membantu terus memecahkan molekul lemak daripada terus terkumpul.
Omega Guard sebagai pemecah molekul lemak anda. Sesuai diambil pada musim perayaan ini. SMS/WHATS APP 0134666850 untuk pertanyaan lanjut.