Sunday, September 5, 2010 | By: CahayaMatakuYangMenyaksikan

Lawak : Bertengkar

Seorang lelaki baru sahaja bertengkar dengan isterinya. Habis bertengkar, secara tiba-tiba sahaja isterinya terus mengemas barang-barangnya ke dalam beg.

"Kenapa ? " lelaki itu bertanya. Isterinya terhenti sebentar. Dia merenung lelaki itu lalu berkata,
" Kita sudah berkahwin lebih lima belas tahun. Dalam masa itu, rumah ini tak pernah aman. Asyik bertengkar saja. Saya sudah tak tahan. Saya nak tinggalkan rumah ini ! "

Lelaki itu berfikir sebentar. Dia kemudian berlari ke dalam biliknya dan membawa keluar sebuah beg pakaian.

" Betul juga kata awak. Aku juga dah tak tahan dengan rumah ini. Aku nak ikut awak keluar dari rumah ini ! "

4 comments:

Sharinginfoz said...

sempat lagi buat lawak kan si suami ni....

Iklan TV3 Dikecam Hebat

CahayaMatakuYangMenyaksikan said...

at least lawak suami tu mengurangkan ketegangan pertengakaran tu..hehe

hafidz said...

Siapa pulak yang nak tinggal dalam rumah tuh, hahaha =P

CahayaMatakuYangMenyaksikan said...

huhu...cari umah lain le