Saturday, October 2, 2010 | By: CahayaMatakuYangMenyaksikan

BE lagi

Assalamualaikum wbt.

BE yang dimaksudkan adalah dari Alliance Bank

Alhamdulillah, beberapa hari lepas saya mendapat BE yang ketiga. Sebelum ini BE yang pertama dan kedua tiba sangat sekejap semasa raya. Dan tak banyak yang saya dapat kerana traffik sangat rendah kala itu. Dan sudah tentu tinggal sejarah kerana sudah bergelar metered earning (ME).

Apapun, teruskan menulis. Betulkan niat dalam berblog. Menulis bukan kerna nama...

10 comments:

mia said...

huwaa...seyes mia tak fhm ttg be o me ape semua tu ateh..tp, thniaj kt ateh..heheh

CahayaMatakuYangMenyaksikan said...

hehe..nt ada masa ateh post sal BE n sume2 tu ek..HEHE

yanmie said...

Salam, tahniah, akak pnya semua dh metered..dh takde yang gedik2 :P

www.yanmieonline.com

nusha said...

huhuh,sy pon xphm..

nizam omar said...

mekasih nang saya kat init..hehehe..xnak join myred eyes team?

tahniah dapat b.E ye..kekalkan trafik ye..

CahayaMatakuYangMenyaksikan said...

kak yan : kan yan dh dpt bnyk kan.hehe

nusha : nt sy citer

nizam : cm na nk join?

Sharinginfoz said...

tahniah seronoknya dapat BE

CahayaMatakuYangMenyaksikan said...

utk Mian & Nusha leh g ke link ini utk tau sal sume tu : http://www.cikgudahlia.com/2010/09/4-jenis-earning-nuffnang-untuk-blog.html

Awangku said...

Alhmdulillah.. AK pun dah brp hari dpt BE yg 1st...

CahayaMatakuYangMenyaksikan said...

AK : tahniah