Thursday, November 11, 2010

Posting oh Posting

Assalamualaikum wbt

Alhamdulillah masih bernafas di bumi Allah ini. Kebelakangan ini, saya memang jarang menulis. Yang ada hanya artikel yang saya rasa sangat sesuai untuk dibaca oleh diri sendiri juga mereka yang sudi menjengah blog ini.

Yup, mood saya untuk menulis kebelakangan ini sangatlah sedikit. Jatuh menjunam. Semuanya gara-gara posting. Sekarang, saya dan rakan-rakan seperjuangan yang lain sedang menantikan keputusan penempatan guru atau 'posting' setelah berjaya dalam temu duga tempoh hari.

Isu posting semakin kencang bila mana pada minggu lepas, sudah ada rakan yang mendapat surat posting bagi mereka yang mendapat tawaran ke Sabah & Sarawak. Mereka mendapat surat lebih awal memandangkan banyak perkara perlu diselesaikan sebelum menaiki belon, hehe.

Dan yang selebihnya, keputusan akan keluar pada 15hb November ini. Hari demi hari bagaikan lambat berlalu menantikan detik itu. Dan hari ini, mereka yang berada di Johor sudahpun mendapat surat penempatan dari JPN Johor. Maka, semakin gelisah la saya kerana sangat berdebar.

Apapun, saya doakan semoga saya dan rakan-rakan mendapat seperti apa yang diinginkan. Bak kata suami saya, beliau menyuruh saya untuk bersabar. USah terlalu gelisah. Jika ada rezki, adalah kan, insyaALLAH.

Rakan-rakan saya di luar sana, mohon doa dari kalian juga. Doakan kejayaan saya dan rakan-rakan yang lain. InsyaALLAH

Wassalam

7 comments:

Suraya Jafar said...

salam ziarah.

semoga posting di tempat yang diinginkan :)

CahayaMatakuYangMenyaksikan said...

thanx puan surayya..doakan saya ye,,

TRUE LOVE PHOTOGRAPHY said...

semoga selepas posting nanti awk boleh berblogging secara tenang ;)

teratai said...

sabarlah menunggu, kalau dah rezeki tu, tak kemananya!

Anonymous said...

car disposal norwich tyre honda crv 1999 manual 1956 pontiac car parts auto ca wrecker grand theft auto liberty city story cheats

Anonymous said...

babes posing with car smart one dinner grand theft auto sand andreas multiplayer new lotus car honda quot quot quot quot transmission

Anonymous said...

ravines of the peninsula and river bulrush (Scirpus fluviatilis) found in the adjacent tidal marshes of Potomac Creek.his comatose wife. Strange's hands broken, and Spider-Man's school blown up. At the end of the arc there were briefidentical. The Long-billed has a pale white throat, lacking in the Marbled. It feeds principally on sandeels, also