Saturday, November 15, 2008

.....................My Team............



Sudah berada di penghujung semester 5. Tinggal satu lagi paper, Organic Chemistry. Dan juga hampir satu semester juga berada dalam team JMK KHAR 08/09 sebagai Setiausaha Agung. Banyak susah senang dilalui bersama. Pahit, manis, suka, duka, sedih, gembira dan bermacam lagi sudah dilalui. Namun semuanya diharapkan mampu memberi kematangan kepada diri sendiri dan teman2 seperjuangan dalam team ini. Kadang-kadang diri ini juga down dan keletihan kerana tekanan kerja dan sikap manusia, tapi aku sedar, aku harus kuat. Bertahan dan bertahan.

Begitu juga kuharapkan dari teman-teman seperjuanganku. Saya sayang anda semua. Saya cuba untuk menjadi teman yang baik untuk anda semua. Mohon maaf kerana saya insan biasa. Punya sifat dan akhlak yang tak sempurna. Masih dalam penamah baikan. Aku insan kerdil, bertapak di bumi Tuhan...

No comments: