Friday, November 21, 2008

......Power Rangers......


Entry kali ini sy akan cuba berkongsi tentang saya dan power rangers. Saya mengenal cerita ini semasa saya di darjah Dua apabila episod kali pertamanya ditayangkan. Dan boleh dikatakan menjadi kegilaan kanak2 pada zaman itu. Dan semestinya saya dan adik beradik yang lain berebut untuk menjadi samada Power Rangers Pink, Merah, Hitam, Kuning dan Biru. Dulu saya suka kepada Power Rangers Hijau walaupun wataknya adalah lelaki. Namun, minat kepada PR ini berlalu bersama sama peningkatan usia....
Pasti tertanya-tanya kenapa entry kali ini berkaitan PR. Kerana salah seorang daripada ahli Power Rangers (pink) telah meminta untuk saya menghebahkan tentang dirinya di dalam blog ini. Semestinya selepas ini, ratingnya akan naik dan akan ditawarkan untuk memegang watak2 lain termasuk dalam animasi Doraemon, Shin Chan, Batman dan lain-lain lagi kerana menurut beliau, esok akan menjalani interview untuk pemilihan sebagai pelakon dalam animasi-animasi tersebut. Semestinya watak untuk raksaksa tidak dapat beliau terima kerana sudah diiisi oleh seseorang yang sangat berkaliber dan berdedikasi...hehehe


No comments: