Wednesday, November 26, 2008

Sebelum ke Pangkor...

4.45 pagi : 26 November 2008

Alhamdulillah hari ini pada jam 8pg nanti, sy dan semua peserta seramai 97 org akan bergerak ke Pangkor untuk Program Khidmat Masyarakat : Baktisiswa Samudera Budi Pangkor 2008.
Semalam, jam 9.30 malam (25/11/08), telah diadakah briefing akhir utk semua peserta. Dan perjumpaan itu berakhir agak lambat. Tambahan pula, JMK perlu berjumpa sekejap utk beberapa maklumat tambahan. Dan selepas itu, menemani kak kimah berada di bilik JMK kerana beliau men'dobi' baju. Kami naik ke rumah jam 1.30 pagi. Saya segera berkemas kerana belum menyiapkan apa2 lagi.
Selesai mengemas, mata tidak dapat dilelapkan. Begitu juga dengan aini. Kak wani sudah lena dibuai mimpi. Sy terus ke bilik kak kimah untuk menjenguk kak kimah (Pengarah Baktisiswa). Terkejut. Kerana katanya mahu mengemas dan mencuci baju. Rupa-rupanya dia sudah tertido keletihan. Penat yang amat kulihat. Sayu hati, harap mampu menanggung keletihan itu bersamanya.
Jadi, saya membuat keputusan untuk tidur. Kerana mahu mengejutkan kak kimah jam 5.30 pagi sebentar lg. Kerana dia belum mengemas apa2 lagi. Bajunya masih ada di bilik dobi. Huhu.. Kesian kak kimah.
Apapun, semoga Allah melancarkan program ini sehingga ke penghujungnya. Insya ALLAH. Moga diberi kekuatan buat kak kimah n semua sahabat yang lain dalam mengendalikan program ini. Semoga berjaya, dan selamat berbaktisiswa buat ATEH !!!!

No comments: