Saturday, December 11, 2010

Sedar tak sedar

Assalamualaikum wbt..

Sekadar entry ringkas sebelum tidur.. Alhamdulillah, sedar tak sedar, sudah 6 bulan saya bergelar isteri kepada suami tersayang. Dah setengah tahun melayari bahtera rumah tangga ini. Alhamdulillah, walaupun masih baru usia perkahwinan ini, namun sudah banyak perkara yang kami lalui; pahit mahupun manis.

Pengalaman pahit mahupun manis mendewasakan diriku ini. Bergelar isteri pada usia 23 tahun, terlalu awal bagi sesetengah pihak juga pada diriku. Namun, itu bukan penghalang bagiku. Saya sangat bersyukur kerana berkahwin pada usia seawal 23 tahun. Sungguh, ia mematangkan diriku.

Terima kasih buat suami tersayang sudi menerima diri ini seadanya, juga kerna setia bersamaku susah dan senang; serta sentiasa sabar menghadapi sikap dan karenah ku ini.

Doaku, agar tahun baru yang menjelma, memberi lebih sinar bahagia buat baitul muslim kami ini. InsyaALLAH.


Di bawah ini saya kongsikan serba sedikit majlis bertandang iaitu majlis kenduri sebelah suami saya di Pokok Sena, Kedah pada 12 Jun 2010.





p/s : Masa ni teruk sgt muka sbb mekap cair. Cuaca di Kedah sgt panas masa tu. Tambah pula tiada mak andam cam kenduri kat Kelate..huhu

1 comment:

ciklaili said...

tahniah..tempoh yang agak baru dalam alam rumah tangga. moga terus bahagia hingga akhir hayat :)