Saturday, December 11, 2010

Tukar template

Assalamualaikum wbt

Hari ini muncul kerajinan untuk menukar template blog ini. Alhamdulillah, senang je nak ubah. Cari lah mana-mana template yang berkenan di hati dan download saja. Yang pentingnya, sebelum tu kena download dlu template lama sbg 'back-up' kalau-kalau yang baru itu x berapa nak menjadi.

Sekarang blogger.com semakin baik fungsinya memandangkan blogger tidak perlu save mana2 widgets yang ingin dikekalkan kerana Blogger.com sudah sedia untuk membuatnya kepada kita.

Saya tukar template baru ini sempena tahun baru, hehe. Tapi sebenarnya ingin tukar memandangkan template lama agak sempit kolumnya. Saya masih selesa untuk memilih template yang punya 3 kolum. Memandangkan  saya punya banyak widgets yang ingin saya letak di blog ini.

Itu saja coretan saya. Saya cuba mencari idea untuk menulis tentang perkara-perkara penting yang perlu dikongsi untuk semua. InsyaALLAH.

Di bawah ini saya kongsikan template-template lama saya. Jom saksikan!





p/s : InsyaALLAH petang ni akan ke Tg Malim bersama suami..

4 comments:

raihah said...

ateh! sy sangat jeles kamu nak gi tg malim! huhuhu... rindunya tg malim!

CahayaMatakuYangMenyaksikan said...

rai : ada prog reunion JMK..huhu..tu yg g..klu x, x smpai jg..hehe

m i a said...

huwaa..gud job ateh..yg ni mcm luas sikit..hehee..terbaek laa atehh

CahayaMatakuYangMenyaksikan said...

thanx mia & shahjiehan..