Monday, January 31, 2011 | By: CahayaMatakuYangMenyaksikan

Kembali bersua.

Assalamualaikum wbt

Alhamdulillah, ada sedikit detikan untuk menulis. Detik dari hati. Hampir 2 minggu lebih blog ini sunyi dari sebarang tulisan. Sebenarnya, tiada kekangan untuk menulis, cuma sedikit keterbatasan masa serta idea. Kadang-kadang, ada saja perkara ingin dikongsi, namun tersekat begitu saja.

Sedar tak sedar, sudah hampir sebulan saya bergelar pendidik. Dalam tempoh itu, pelbagai perkara dan pengalaman sudah saya tempoh. Banyak yang ingin saya kongsikan, tetapi bukan sekarang.

Alhamdulillah, dapat cuti seminggu sempena Tahun Baru Cina. Kesempatan yang ada, saya dan suami akan bercuti ke Penang nanti. Percutian selama 3 hari 2 malam. Hotel sudah ditempah. Percutian yang pada asalnya ke Pulau Tioman, namun terpaksa diubah kerana suami mahu menghadiri kenduri kahwin kawan sekolah rendahnya. Jadi, plan bercuti ditukar ke Utara. 

Semoga percutian ini dapat dimanfaatkan untuk suami dan saya merehatkan minda dan bersantai setelah kepenatan bekerja. Juga untuk mencari momentum baru dalam kerjaya masing-masing. Apatah lagi, ini adalah percutian rasmi kami yang pertama. Yang pertama pergi berdua. Boleh dikatakan sebagai bulan madu juga.

Setakat itu sahaja dulu. Doakan perjalanan kami selamat. Selamat bercuti dan wassalam.

p/s : Sama2 doakan sahabat2 kita serta saudara2 di Mesir. Semoga segalanya seperti sedia kala. Ingatlah, rakyat adalah raja yang sebenarnya. Suara mereka penentu jatuh bangun sesebuah negara

6 comments:

Cik Mus said...

selamat bercuti kak teh :)

CahayaMatakuYangMenyaksikan said...

thanx dik..mus pon slmt bercuti jg..

teratai said...

selamat berbulan madu, n mencari ide-ide baru utk digunakan semasa mendidik anak bangsa.

CahayaMatakuYangMenyaksikan said...

thanx kak teratai.

kakngah said...

selamat bercuti
semoga sampai dgn slmt ke destinasi....

dan
terima kasih menjadi pendidik ank bangsa

CahayaMatakuYangMenyaksikan said...

thanx kak ngah..