Sunday, January 9, 2011

Selesai tugasan pada hari minggu

Assalamualaikum wbt...

Alhamdulillah berkesempatan juga menulis sebelum tidur. Ada juga masa untuk berkongsi cerita di sini. Cerita hujung mingguku. 

Kalau diikutkan, seharusnya aku harus ke Gombak, tetapi memandangkan suamiku lebih memerlukan aku pada hujung minggu ini, makanya kisah hujung mingguku berkisar bersama suami. Suamiku sangat sibuk untuk menyiapkan proposalnya yang perlu dibentangkan Rabu ini. Ya, proposal untuk tesis master beliau.

Tugas sebagai isteri, perlulah aku untuk bersama beliau membantu mana yang termampu termasuk mengganggu beliau,hehe.

Pada masa yang sama, alhamdulillah, berjaya juga menyiapkan lesson plan, menggosok baju kurung sebanyak 5 helai (cukup untuk seminggu), menyelesaikan kerja2 sekolah yang lain, mengemas rumah, dll lg. Sempat juga keluar menemani suami.

Aku di hujung minggu, hehe

(Kredit gambar : Google)
Itu saja kisah hujung minggu saya. Tidak semua perlu aku kisahkan di sini. Cukuplah sekadar catatan maya untuk tatapan semua. Wallahu 'alam.

p/s : Tempat isteri di sisi suami...

2 comments:

Unknown said...

singgah follow;-)

Anonymous said...

rajin2..hehe